Submit a request
Please note the following
・Depending on the nature of your inquiry, the latest status may be posted in-game or on the official SNS.
Please check there first and contact us if you cannot find a solution to your inquiry.
・Responses to queries or comments will be made by email. Please make sure your email address is input correctly otherwise we will be unable to contact you.
・Queries and comments sent to us will be used exclusively for support information, and will not be used for any other purpose.
・Personal information will be handled in compliance with our Privacy Policy.
・Please note that responses to opinions, requests, and queries may take time, or we may be unable to respond in some cases.
・We do not respond to questions related to game strategies, hints or tips.
・Answers provided are meant to respond to the customer's individual inquiry.
・Please refrain from using these answers for other purposes (including posting elsewhere or other secondary use) whether partially or in its entirety.
・Support is only available in English.
・To make sure responses are not sent to your spam box, please enable receipt of emails with "gamecity.ne.jp" and "koeitecmo.co.jp" domains in your settings.
・Please note that phone support is not available.
※Fields marked with a red * are required.
ご注意
・お問い合わせの前に、よくあるご質問をご確認ください。
・お問い合わせの内容によっては、最新の状況をゲーム内お知らせや公式SNSにてご案内している場合があります。
まずはそちらをご確認の上、解決できない場合にお問い合わせいただくようお願いいたします。
・お問い合わせには、Eメールにてご連絡いたします。
メールアドレスに誤りがあると連絡メールをお届けできませんのでご注意ください。
・ご送信いただく項目は、サポート情報のご提供にのみ使用し、他の目的には使用いたしません。
・個人情報の取り扱いにつきましては、当社のプライバシーポリシー に準拠します。
・Android版のユーザーアカウント削除について、削除できないデータはこちらをご確認ください。
・ご意見、ご要望も含め、お問合せ内容によっては、ご返答までにお時間をいただいたり、
ご返答できかねる場合がございますので、ご了承ください。
・ゲームの攻略法や攻略につながる仕様のご質問にはご返答いたしかねます。
・当社からの回答は、お客様個人宛にお答えすることを目的としています。
その内容の一部、または全部を他の目的で使用(転用、二次利用を含む)されることはご遠慮ください。
・サポートは日本語のみの対応となります。
・ご連絡先のメールアドレスが携帯メールアドレスの場合は着信拒否設定、受信文字数にご注意ください。
迷惑メール対策を行う場合は、指定受信設定にて“gamecity.ne.jp”および、“koeitecmo.co.jp”ドメインを
受信可能としてください。
・お電話によるお問い合わせ窓口はございません。ご了承ください。
※赤い*がついているのは入力必須項目です。
注意事項
・建議您可以先確認關於遊戲的常見問題是否能解決問題。
・請您諮詢前先確認遊戲內或官方社群帳號的最新公告能否協助您解決問題。
・客服諮詢使用電子郵件聯絡。若郵件地址有誤,聯絡信件將無法送達信箱,敬請留意。
・您所發送的項目將僅用於提供支援資訊,不會使用在其他目的上。
・所有個人資訊的處理將依據敝社隱私權政策進行。
・有關刪除Android版的帳號後仍會留下的資料請參考這裡的說明。
・根據您填寫的意見、需求與諮詢內容不同,可能無法給予您即時、滿意的回覆,敬請見諒。
・本支援服務不會回覆遊戲的攻略方法與牽涉攻略機制的問題。
・敝社的回答內容僅提供給客戶個人。
・請勿將回答內容局部或全文使用在其他目的(包含轉載、再利用)上。
・本服務僅支援繁體中文。同時,我們的回覆有可能使用機械翻譯,敬請包涵。
・若您有開啟垃圾郵件功能,請在篩選清單中將「gamecity.ne.jp」與「koeitecmo.co.jp」網域設定為安全名單。
・本服務並未設置電話諮詢窗口,敬請見諒。
※帶有紅色*符號的為必填項目。
ご注意
・お問い合わせの内容によっては、最新の状況をゲーム内お知らせや公式SNSにてご案内している場合があります。
まずはそちらをご確認の上、解決できない場合にお問い合わせいただくようお願いいたします。
・お問い合わせには、Eメールにてご連絡いたします。
メールアドレスに誤りがあると連絡メールをお届けできませんのでご注意ください。
・ご送信いただく項目は、サポート情報のご提供にのみ使用し、他の目的には使用いたしません。
・個人情報の取り扱いにつきましては、当社のプライバシーポリシー に準拠します。
・ご意見、ご要望も含め、お問合せ内容によっては、ご返答までにお時間をいただいたり、
ご返答できかねる場合がございますので、ご了承ください。
・ゲームの攻略法や攻略につながる仕様のご質問にはご返答いたしかねます。
・当社からの回答は、お客様個人宛にお答えすることを目的としています。
その内容の一部、または全部を他の目的で使用(転用、二次利用を含む)されることはご遠慮ください。
・サポートは日本語のみの対応となります。
・ご連絡先のメールアドレスが携帯メールアドレスの場合は着信拒否設定、受信文字数にご注意ください。
迷惑メール対策を行う場合は、指定受信設定にて“gamecity.ne.jp”および、“koeitecmo.co.jp”ドメインを
受信可能としてください。
・お電話によるお問い合わせ窓口はございません。ご了承ください。
ご注意
・お問い合わせの前に、よくあるご質問をご確認ください。
・お問い合わせの内容によっては、最新の状況をゲーム内お知らせや公式SNSにてご案内している場合があります。
まずはそちらをご確認の上、解決できない場合にお問い合わせいただくようお願いいたします。
・インターネット通信環境が不安定の場合、ゲーム内の情報が最新でなくなるなどの状況が出る場合があります。
画面右下の地図を長押しする、またはアプリの再起動で解消できる可能性がありますので、お問い合わせの前にお試しください。
・お問い合わせには、Eメールにてご連絡いたします。
メールアドレスに誤りがあると連絡メールをお届けできませんのでご注意ください。
・ご送信いただく項目は、サポート情報のご提供にのみ使用し、他の目的には使用いたしません。
・個人情報の取り扱いにつきましては、当社のプライバシーポリシー に準拠します。
・Android版のユーザーアカウント削除について、削除できないデータはこちらをご確認ください。
・ご意見、ご要望も含め、お問合せ内容によっては、ご返答までにお時間をいただいたり、
ご返答できかねる場合がございますので、ご了承ください。
・ゲームの攻略法や攻略につながる仕様のご質問にはご返答いたしかねます。
・当社からの回答は、お客様個人宛にお答えすることを目的としています。
その内容の一部、または全部を他の目的で使用(転用、二次利用を含む)されることはご遠慮ください。
・サポートは日本語のみの対応となります。
・ご連絡先のメールアドレスが携帯メールアドレスの場合は着信拒否設定、受信文字数にご注意ください。
迷惑メール対策を行う場合は、指定受信設定にて“gamecity.ne.jp”および、“koeitecmo.co.jp”ドメインを
受信可能としてください。
・お電話によるお問い合わせ窓口はございません。ご了承ください。
※赤い*がついているのは入力必須項目です。
Please note the following
・Responses to queries or comments will be made by email. Please make sure your email address is input correctly otherwise we will be unable to contact you.
・Queries and comments sent to us will be used exclusively for support information, and will not be used for any other purpose.
・Personal information will be handled in compliance with our Privacy Policy.
・Please note that responses to opinions, requests, and queries may take time, or we may be unable to respond in some cases.
・We do not respond to questions related to game strategies, hints or tips.
・Answers provided are meant to respond to the customer's individual inquiry.
・Please refrain from using these answers for other purposes (including posting elsewhere or other secondary use) whether partially or in its entirety.
・Support is only available in English.
・To make sure responses are not sent to your spam box, please enable receipt of emails with "gamecity.ne.jp" and "koeitecmo.co.jp" domains in your settings.
・Please note that phone support is not available.
Please note the following
・Responses to queries or comments will be made by email. Please make sure your email address is input correctly otherwise we will be unable to contact you.
・Queries and comments sent to us will be used exclusively for support information, and will not be used for any other purpose.
・Personal information will be handled in compliance with our Privacy Policy.
・Please note that responses to opinions, requests, and queries may take time, or we may be unable to respond in some cases.
・We do not respond to questions related to game strategies, hints or tips.
・Answers provided are meant to respond to the customer's individual inquiry.
・Please refrain from using these answers for other purposes (including posting elsewhere or other secondary use) whether partially or in its entirety.
・Support is only available in English.
・To make sure responses are not sent to your spam box, please enable receipt of emails with "gamecity.ne.jp" and "koeitecmo.co.jp" domains in your settings.
・Please note that phone support is not available.
ご注意
・お問い合わせの前に、よくあるご質問をご確認ください。
・お問い合わせの内容によっては、最新の状況をゲーム内お知らせや公式SNSにてご案内している場合があります。
まずはそちらをご確認の上、解決できない場合にお問い合わせいただくようお願いいたします。
・お問い合わせには、Eメールにてご連絡いたします。
メールアドレスに誤りがあると連絡メールをお届けできませんのでご注意ください。
・お問い合わせ内容の迅速な調査・確認のため、アプリ内からお問い合わせをいただきます場合、
お客様の端末から通信時に測位する情報 (GPS情報)を取得させていただく場合があります。
・ご送信いただく項目は、サポート情報のご提供にのみ使用し、他の目的には使用いたしません。
・個人情報の取り扱いにつきましては、当社のプライバシーポリシー に準拠します。
・Android版のユーザーアカウント削除について、削除できないデータはこちらをご確認ください。
・ご意見、ご要望も含め、お問合せ内容によっては、ご返答までにお時間をいただいたり、
ご返答できかねる場合がございますので、ご了承ください。
・ゲームの攻略法や攻略につながる仕様のご質問にはご返答いたしかねます。
・当社からの回答は、お客様個人宛にお答えすることを目的としています。
その内容の一部、または全部を他の目的で使用(転用、二次利用を含む)されることはご遠慮ください。
・サポートは日本語のみの対応となります。
・ご連絡先のメールアドレスが携帯メールアドレスの場合は着信拒否設定、受信文字数にご注意ください。
迷惑メール対策を行う場合は、指定受信設定にて“gamecity.ne.jp”および、“koeitecmo.co.jp”ドメインを
受信可能としてください。
・お電話によるお問い合わせ窓口はございません。ご了承ください。
Please note the following
・Before contacting us, please refer to FAQ.
・Depending on the nature of your inquiry, the latest status may be posted in-game or on the official SNS.
Please check there first and contact us if you cannot find a solution to your inquiry.
・Responses to queries or comments will be made by email. Please make sure your email address is input correctly otherwise we will be unable to contact you.
・Queries and comments sent to us will be used exclusively for support information, and will not be used for any other purpose.
・Personal information will be handled in compliance with our Privacy Policy.
・Your personal information may be provided to Akatsuki Games Inc. for investigation purposes.
・For information that remains after deleting an account for the Android version, please refer here.
・Please note that responses to opinions, requests, and queries may take time, or we may be unable to respond in some cases.
・We do not respond to questions related to game strategies, hints or tips.
・Answers provided are meant to respond to the customer's individual inquiry.
・Please refrain from using these answers for other purposes (including posting elsewhere or other secondary use) whether partially or in its entirety.
・Support is only available in English. Please note that our answers may be machine-translated.
・To make sure responses are not sent to your spam box, please enable receipt of emails with "gamecity.ne.jp" and "koeitecmo.co.jp" domains in your settings.
・Please note that phone support is not available.
※Fields marked with a red * are required.
Please note the following
・Before contacting us, please refer to FAQ.
・Depending on the nature of your inquiry, the latest status may be posted in-game or on the official SNS.
Please check there first and contact us if you cannot find a solution to your inquiry.
・Responses to queries or comments will be made by email. Please make sure your email address is input correctly otherwise we will be unable to contact you.
・Queries and comments sent to us will be used exclusively for support information, and will not be used for any other purpose.
・Personal information will be handled in compliance with our Privacy Policy.
・Your personal information may be provided to Akatsuki Games Inc. for investigation purposes.
・For information that remains after deleting an account for the Android version, please refer here.
・Please note that responses to opinions, requests, and queries may take time, or we may be unable to respond in some cases.
・We do not respond to questions related to game strategies, hints or tips.
・Answers provided are meant to respond to the customer's individual inquiry.
・Please refrain from using these answers for other purposes (including posting elsewhere or other secondary use) whether partially or in its entirety.
・Support is only available in English. Please note that our answers may be machine-translated.
・To make sure responses are not sent to your spam box, please enable receipt of emails with "gamecity.ne.jp" and "koeitecmo.co.jp" domains in your settings.
・Please note that phone support is not available.
※Fields marked with a red * are required.
ご注意
・お問い合わせの内容によっては、最新の状況をゲーム内お知らせや公式SNSにてご案内している場合があります。
まずはそちらをご確認の上、解決できない場合にお問い合わせいただくようお願いいたします。
・お問い合わせには、Eメールにてご連絡いたします。
メールアドレスに誤りがあると連絡メールをお届けできませんのでご注意ください。
・ご送信いただく項目は、サポート情報のご提供にのみ使用し、他の目的には使用いたしません。
・個人情報の取り扱いにつきましては、当社のプライバシーポリシー に準拠します。
・Android版のユーザーアカウント削除について、削除できないデータはこちらをご確認ください。
・ご意見、ご要望も含め、お問合せ内容によっては、ご返答までにお時間をいただいたり、
ご返答できかねる場合がございますので、ご了承ください。
・ゲームの攻略法や攻略につながる仕様のご質問にはご返答いたしかねます。
・当社からの回答は、お客様個人宛にお答えすることを目的としています。
その内容の一部、または全部を他の目的で使用(転用、二次利用を含む)されることはご遠慮ください。
・サポートは日本語のみの対応となります。
・ご連絡先のメールアドレスが携帯メールアドレスの場合は着信拒否設定、受信文字数にご注意ください。
迷惑メール対策を行う場合は、指定受信設定にて“gamecity.ne.jp”および、“koeitecmo.co.jp”ドメインを
受信可能としてください。
・お電話によるお問い合わせ窓口はございません。ご了承ください。
※赤い*がついているのは入力必須項目です。
ご注意
・お問い合わせの前に、よくあるご質問をご確認ください。
・お問い合わせの内容によっては、最新の状況をゲーム内お知らせや公式SNSにてご案内している場合があります。
まずはそちらをご確認の上、解決できない場合にお問い合わせいただくようお願いいたします。
・お問い合わせには、Eメールにてご連絡いたします。
メールアドレスに誤りがあると連絡メールをお届けできませんのでご注意ください。
・ご送信いただく項目は、サポート情報のご提供にのみ使用し、他の目的には使用いたしません。
・個人情報の取り扱いにつきましては、当社のプライバシーポリシー に準拠します。
・Android版のユーザーアカウント削除について、削除できないデータはこちらをご確認ください。
・ご意見、ご要望も含め、お問合せ内容によっては、ご返答までにお時間をいただいたり、
ご返答できかねる場合がございますので、ご了承ください。
・ゲームの攻略法や攻略につながる仕様のご質問にはご返答いたしかねます。
・当社からの回答は、お客様個人宛にお答えすることを目的としています。
その内容の一部、または全部を他の目的で使用(転用、二次利用を含む)されることはご遠慮ください。
・サポートは日本語のみの対応となります。
・ご連絡先のメールアドレスが携帯メールアドレスの場合は着信拒否設定、受信文字数にご注意ください。
迷惑メール対策を行う場合は、指定受信設定にて“gamecity.ne.jp”および、“koeitecmo.co.jp”ドメインを
受信可能としてください。
・お電話によるお問い合わせ窓口はございません。ご了承ください。
ご注意
・お問い合わせの前に、よくあるご質問をご確認ください。
・お問い合わせの内容によっては、最新の状況をゲーム内お知らせや公式SNSにてご案内している場合があります。
まずはそちらをご確認の上、解決できない場合にお問い合わせいただくようお願いいたします。
・お問い合わせには、Eメールにてご連絡いたします。
メールアドレスに誤りがあると連絡メールをお届けできませんのでご注意ください。
・ご送信いただく項目は、サポート情報のご提供にのみ使用し、他の目的には使用いたしません。
・個人情報の取り扱いにつきましては、当社のプライバシーポリシー に準拠します。
・Android版のユーザーアカウント削除について、削除できないデータはこちらをご確認ください。
・ご意見、ご要望も含め、お問合せ内容によっては、ご返答までにお時間をいただいたり、
ご返答できかねる場合がございますので、ご了承ください。
・ゲームの攻略法や攻略につながる仕様のご質問にはご返答いたしかねます。
・当社からの回答は、お客様個人宛にお答えすることを目的としています。
その内容の一部、または全部を他の目的で使用(転用、二次利用を含む)されることはご遠慮ください。
・サポートは日本語のみの対応となります。
・ご連絡先のメールアドレスが携帯メールアドレスの場合は着信拒否設定、受信文字数にご注意ください。
迷惑メール対策を行う場合は、指定受信設定にて“gamecity.ne.jp”および、“koeitecmo.co.jp”ドメインを
受信可能としてください。
・お電話によるお問い合わせ窓口はございません。ご了承ください。
※赤い*がついているのは入力必須項目です。