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・Please refrain from using these answers for other purposes (including posting elsewhere or other secondary use) whether partially or in its entirety.

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お問い合わせの前に、よくあるご質問をご確認ください。

・お問い合わせの内容によっては、最新の状況をゲーム内お知らせや公式SNSにてご案内している場合があります。
 まずはそちらをご確認の上、解決できない場合にお問い合わせいただくようお願いいたします。

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・ご送信いただく項目は、サポート情報のご提供にのみ使用し、他の目的には使用いたしません。

・個人情報の取り扱いにつきましては、当社のプライバシーポリシー に準拠します。

・Android版のユーザーアカウント削除について、削除できないデータはこちらをご確認ください。

・ご意見、ご要望も含め、お問合せ内容によっては、ご返答までにお時間をいただいたり、
 ご返答できかねる場合がございますので、ご了承ください。

・ゲームの攻略法や攻略につながる仕様のご質問にはご返答いたしかねます。

・当社からの回答は、お客様個人宛にお答えすることを目的としています。
 その内容の一部、または全部を他の目的で使用(転用、二次利用を含む)されることはご遠慮ください。

・サポートは日本語のみの対応となります。

・ご連絡先のメールアドレスが携帯メールアドレスの場合は着信拒否設定、受信文字数にご注意ください。
 迷惑メール対策を行う場合は、指定受信設定にて“gamecity.ne.jp”および、“koeitecmo.co.jp”ドメインを
 受信可能としてください。

・お電話によるお問い合わせ窓口はございません。ご了承ください。

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注意事項

・建議您可以先確認關於遊戲的常見問題是否能解決問題。

・請您諮詢前先確認遊戲內或官方社群帳號的最新公告能否協助您解決問題。

・客服諮詢使用電子郵件聯絡。若郵件地址有誤,聯絡信件將無法送達信箱,敬請留意。

・您所發送的項目將僅用於提供支援資訊,不會使用在其他目的上。

・所有個人資訊的處理將依據敝社隱私權政策進行。

・有關刪除Android版的帳號後仍會留下的資料請參考這裡的說明。

・根據您填寫的意見、需求與諮詢內容不同,可能無法給予您即時、滿意的回覆,敬請見諒。

・本支援服務不會回覆遊戲的攻略方法與牽涉攻略機制的問題。

・敝社的回答內容僅提供給客戶個人。

・請勿將回答內容局部或全文使用在其他目的(包含轉載、再利用)上。

・本服務僅支援繁體中文。同時,我們的回覆有可能使用機械翻譯,敬請包涵。

・若您有開啟垃圾郵件功能,請在篩選清單中將「gamecity.ne.jp」與「koeitecmo.co.jp」網域設定為安全名單。

・本服務並未設置電話諮詢窗口,敬請見諒。

※帶有紅色*符號的為必填項目。

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・お問い合わせ内容の迅速な調査・確認のため、アプリ内からお問い合わせをいただきます場合、
 お客様の端末から通信時に測位する情報 (GPS情報)を取得させていただく場合があります。

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test

e.g. Game won't launch

If you are making an inquiry without using in-game inquiry function and are not sure of the information to fill in, please use the in-game inquiry function. (This way, many of required fields will be automatically filled in.) For payment-related or in-game issues, please use "Description" filed at the bottom to describe details such as how it occurred and how the phenomenon can be reproduced. If you have receipts or screenshots showing the issue, please add them as attachments.

*The name referring to User Name varies depending on titles. (e.g. user name, player name, etc.)

*The name referring to User ID varies depending on titles. (e.g. user ID, player ID, ID etc.)

*The name referring to User Name varies depending on titles. (e.g. user name, player name, etc.)

*The name referring to User ID varies depending on titles. (e.g. user ID, player ID, ID etc.)

Please select the platform you most recently played on.

e.g. November 1, 2023, around 12:00 p.m.

e.g. Occurs 2 out of 3 times

Please provide the full text of the error message or error number displayed. If no error message or error number is displayed, please enter “none”.

e.g. Home Wi-Fi, Pocket Wi-Fi, Public (Free) Wi-Fi, 5G, 4G, LTE, etc.

e.g. On the move, on the subway, etc.

e.g. November 1, 2023, around 12:00 p.m.

For data verification purposes, please let us know if the account you wish to recover has made any purchases before.

Along with the Order Number, please upload a screenshot of the receipt with Date of Purchase, Product Name, and Order Number in "Attachments" section at the bottom of this form. The order number can be found on the receipt issued by the platform or in the store's Purchase History.

Please enter the Order Date corresponding to the Order Number entered in the previous section. Order Date can be found on the receipt issued by the platform or in the store's Purchase History.

Name, quantity, price, etc. of items purchased

Version information can be found on the title screen of the app.

If you cannot start the Steam version or cannot confirm the app version, please fill in the "Build ID" that you found in the following steps. 1) Select "Atelier Resleriana: Forgotten Alchemy and the Polar Night Liberator" in the "LIBRARY". 2) "Manage" (the gear symbol in the upper right corner of the screen) > "Properties" > "Updates" > "Build ID"

・ Please input your PC's information (CPU/OS/Graphics card/DirectX Version/Memory size/HDD Free Space) ・ If you need help in finding your system's specs, we have provided a free tool to assist you. Please download and run [[a href="https://www.gamecity.ne.jp/products/ktsv/en/" target="_blank"]]KOEI TECMO SYSTEM VIEWER[[/a]] and paste the results into the above field.

Model Name of Device, e.g. iPhone 16 Pro Max, iPad Pro 13-in.(M4), Xperia, Galaxy. Apple TV 4K(3th generation), iPod touch(7th generation)

Model Number of Device: iOS: From "Home" screen, go to "Settings" > "General" > "About" to confirm your "Model Number". Android: From "Home" screen, go to "Settings" > "About phone" to confirm your "Model". e.g. SO-04K, SOV37, SC-02K, SHV42, etc.

Please enter the total amount of paid "Lodestar Gems" and free "Lodestar Gems".

e.g. 8F

e.g. Resna "Dreamer of the Future"

Please fill in all the characters registered in the first slot (maximum 5 characters). e.g. Resna "Dreamer of the Future"

Please fill in the information described in "Free Entry Fields" in the lower left corner of "Player Info".

Please describe in as much detail as possible about the situation and how it occurred.

Add file or drop files here