Submit a request
Please note the following
・Depending on the nature of your inquiry, the latest status may be posted in-game or on the official SNS.
Please check there first and contact us if you cannot find a solution to your inquiry.
・Responses to queries or comments will be made by email. Please make sure your email address is input correctly otherwise we will be unable to contact you.
・Queries and comments sent to us will be used exclusively for support information, and will not be used for any other purpose.
・Personal information will be handled in compliance with our Privacy Policy.
・Please note that responses to opinions, requests, and queries may take time, or we may be unable to respond in some cases.
・We do not respond to questions related to game strategies, hints or tips.
・Answers provided are meant to respond to the customer's individual inquiry.
・Please refrain from using these answers for other purposes (including posting elsewhere or other secondary use) whether partially or in its entirety.
・Support is only available in English.
・To make sure responses are not sent to your spam box, please enable receipt of emails with "gamecity.ne.jp" and "koeitecmo.co.jp" domains in your settings.
・Please note that phone support is not available.
※Fields marked with a red * are required.
ご注意
・お問い合わせの前に、よくあるご質問をご確認ください。
・お問い合わせの内容によっては、最新の状況をゲーム内お知らせや公式SNSにてご案内している場合があります。
まずはそちらをご確認の上、解決できない場合にお問い合わせいただくようお願いいたします。
・お問い合わせには、Eメールにてご連絡いたします。
メールアドレスに誤りがあると連絡メールをお届けできませんのでご注意ください。
・ご送信いただく項目は、サポート情報のご提供にのみ使用し、他の目的には使用いたしません。
・個人情報の取り扱いにつきましては、当社のプライバシーポリシー に準拠します。
・Android版のユーザーアカウント削除について、削除できないデータはこちらをご確認ください。
・ご意見、ご要望も含め、お問合せ内容によっては、ご返答までにお時間をいただいたり、
ご返答できかねる場合がございますので、ご了承ください。
・ゲームの攻略法や攻略につながる仕様のご質問にはご返答いたしかねます。
・当社からの回答は、お客様個人宛にお答えすることを目的としています。
その内容の一部、または全部を他の目的で使用(転用、二次利用を含む)されることはご遠慮ください。
・サポートは日本語のみの対応となります。
・ご連絡先のメールアドレスが携帯メールアドレスの場合は着信拒否設定、受信文字数にご注意ください。
迷惑メール対策を行う場合は、指定受信設定にて“gamecity.ne.jp”および、“koeitecmo.co.jp”ドメインを
受信可能としてください。
・お電話によるお問い合わせ窓口はございません。ご了承ください。
※赤い*がついているのは入力必須項目です。
注意事項
・建議您可以先確認關於遊戲的常見問題是否能解決問題。
・請您諮詢前先確認遊戲內或官方社群帳號的最新公告能否協助您解決問題。
・客服諮詢使用電子郵件聯絡。若郵件地址有誤,聯絡信件將無法送達信箱,敬請留意。
・您所發送的項目將僅用於提供支援資訊,不會使用在其他目的上。
・所有個人資訊的處理將依據敝社隱私權政策進行。
・有關刪除Android版的帳號後仍會留下的資料請參考這裡的說明。
・根據您填寫的意見、需求與諮詢內容不同,可能無法給予您即時、滿意的回覆,敬請見諒。
・本支援服務不會回覆遊戲的攻略方法與牽涉攻略機制的問題。
・敝社的回答內容僅提供給客戶個人。
・請勿將回答內容局部或全文使用在其他目的(包含轉載、再利用)上。
・本服務僅支援繁體中文。同時,我們的回覆有可能使用機械翻譯,敬請包涵。
・若您有開啟垃圾郵件功能,請在篩選清單中將「gamecity.ne.jp」與「koeitecmo.co.jp」網域設定為安全名單。
・本服務並未設置電話諮詢窗口,敬請見諒。
※帶有紅色*符號的為必填項目。
ご注意
・お問い合わせの内容によっては、最新の状況をゲーム内お知らせや公式SNSにてご案内している場合があります。
まずはそちらをご確認の上、解決できない場合にお問い合わせいただくようお願いいたします。
・お問い合わせには、Eメールにてご連絡いたします。
メールアドレスに誤りがあると連絡メールをお届けできませんのでご注意ください。
・ご送信いただく項目は、サポート情報のご提供にのみ使用し、他の目的には使用いたしません。
・個人情報の取り扱いにつきましては、当社のプライバシーポリシー に準拠します。
・ご意見、ご要望も含め、お問合せ内容によっては、ご返答までにお時間をいただいたり、
ご返答できかねる場合がございますので、ご了承ください。
・ゲームの攻略法や攻略につながる仕様のご質問にはご返答いたしかねます。
・当社からの回答は、お客様個人宛にお答えすることを目的としています。
その内容の一部、または全部を他の目的で使用(転用、二次利用を含む)されることはご遠慮ください。
・サポートは日本語のみの対応となります。
・ご連絡先のメールアドレスが携帯メールアドレスの場合は着信拒否設定、受信文字数にご注意ください。
迷惑メール対策を行う場合は、指定受信設定にて“gamecity.ne.jp”および、“koeitecmo.co.jp”ドメインを
受信可能としてください。
・お電話によるお問い合わせ窓口はございません。ご了承ください。
ご注意
・お問い合わせの前に、よくあるご質問をご確認ください。
・お問い合わせの内容によっては、最新の状況をゲーム内お知らせや公式SNSにてご案内している場合があります。
まずはそちらをご確認の上、解決できない場合にお問い合わせいただくようお願いいたします。
・インターネット通信環境が不安定の場合、ゲーム内の情報が最新でなくなるなどの状況が出る場合があります。
画面右下の地図を長押しする、またはアプリの再起動で解消できる可能性がありますので、お問い合わせの前にお試しください。
・お問い合わせには、Eメールにてご連絡いたします。
メールアドレスに誤りがあると連絡メールをお届けできませんのでご注意ください。
・ご送信いただく項目は、サポート情報のご提供にのみ使用し、他の目的には使用いたしません。
・個人情報の取り扱いにつきましては、当社のプライバシーポリシー に準拠します。
・Android版のユーザーアカウント削除について、削除できないデータはこちらをご確認ください。
・ご意見、ご要望も含め、お問合せ内容によっては、ご返答までにお時間をいただいたり、
ご返答できかねる場合がございますので、ご了承ください。
・ゲームの攻略法や攻略につながる仕様のご質問にはご返答いたしかねます。
・当社からの回答は、お客様個人宛にお答えすることを目的としています。
その内容の一部、または全部を他の目的で使用(転用、二次利用を含む)されることはご遠慮ください。
・サポートは日本語のみの対応となります。
・ご連絡先のメールアドレスが携帯メールアドレスの場合は着信拒否設定、受信文字数にご注意ください。
迷惑メール対策を行う場合は、指定受信設定にて“gamecity.ne.jp”および、“koeitecmo.co.jp”ドメインを
受信可能としてください。
・お電話によるお問い合わせ窓口はございません。ご了承ください。
※赤い*がついているのは入力必須項目です。
Please note the following
・Responses to queries or comments will be made by email. Please make sure your email address is input correctly otherwise we will be unable to contact you.
・Queries and comments sent to us will be used exclusively for support information, and will not be used for any other purpose.
・Personal information will be handled in compliance with our Privacy Policy.
・Please note that responses to opinions, requests, and queries may take time, or we may be unable to respond in some cases.
・We do not respond to questions related to game strategies, hints or tips.
・Answers provided are meant to respond to the customer's individual inquiry.
・Please refrain from using these answers for other purposes (including posting elsewhere or other secondary use) whether partially or in its entirety.
・Support is only available in English.
・To make sure responses are not sent to your spam box, please enable receipt of emails with "gamecity.ne.jp" and "koeitecmo.co.jp" domains in your settings.
・Please note that phone support is not available.
Please note the following
・Responses to queries or comments will be made by email. Please make sure your email address is input correctly otherwise we will be unable to contact you.
・Queries and comments sent to us will be used exclusively for support information, and will not be used for any other purpose.
・Personal information will be handled in compliance with our Privacy Policy.
・Please note that responses to opinions, requests, and queries may take time, or we may be unable to respond in some cases.
・We do not respond to questions related to game strategies, hints or tips.
・Answers provided are meant to respond to the customer's individual inquiry.
・Please refrain from using these answers for other purposes (including posting elsewhere or other secondary use) whether partially or in its entirety.
・Support is only available in English.
・To make sure responses are not sent to your spam box, please enable receipt of emails with "gamecity.ne.jp" and "koeitecmo.co.jp" domains in your settings.
・Please note that phone support is not available.
ご注意
・お問い合わせの前に、よくあるご質問をご確認ください。
・お問い合わせの内容によっては、最新の状況をゲーム内お知らせや公式SNSにてご案内している場合があります。
まずはそちらをご確認の上、解決できない場合にお問い合わせいただくようお願いいたします。
・お問い合わせには、Eメールにてご連絡いたします。
メールアドレスに誤りがあると連絡メールをお届けできませんのでご注意ください。
・お問い合わせ内容の迅速な調査・確認のため、アプリ内からお問い合わせをいただきます場合、
お客様の端末から通信時に測位する情報 (GPS情報)を取得させていただく場合があります。
・ご送信いただく項目は、サポート情報のご提供にのみ使用し、他の目的には使用いたしません。
・個人情報の取り扱いにつきましては、当社のプライバシーポリシー に準拠します。
・Android版のユーザーアカウント削除について、削除できないデータはこちらをご確認ください。
・ご意見、ご要望も含め、お問合せ内容によっては、ご返答までにお時間をいただいたり、
ご返答できかねる場合がございますので、ご了承ください。
・ゲームの攻略法や攻略につながる仕様のご質問にはご返答いたしかねます。
・当社からの回答は、お客様個人宛にお答えすることを目的としています。
その内容の一部、または全部を他の目的で使用(転用、二次利用を含む)されることはご遠慮ください。
・サポートは日本語のみの対応となります。
・ご連絡先のメールアドレスが携帯メールアドレスの場合は着信拒否設定、受信文字数にご注意ください。
迷惑メール対策を行う場合は、指定受信設定にて“gamecity.ne.jp”および、“koeitecmo.co.jp”ドメインを
受信可能としてください。
・お電話によるお問い合わせ窓口はございません。ご了承ください。
Please note the following
・Before contacting us, please refer to FAQ.
・Depending on the nature of your inquiry, the latest status may be posted in-game or on the official SNS.
Please check there first and contact us if you cannot find a solution to your inquiry.
・Responses to queries or comments will be made by email. Please make sure your email address is input correctly otherwise we will be unable to contact you.
・Queries and comments sent to us will be used exclusively for support information, and will not be used for any other purpose.
・Personal information will be handled in compliance with our Privacy Policy.
・For information that remains after deleting an account for the Android version, please refer here.
・Please note that responses to opinions, requests, and queries may take time, or we may be unable to respond in some cases.
・We do not respond to questions related to game strategies, hints or tips.
・Answers provided are meant to respond to the customer's individual inquiry.
・Please refrain from using these answers for other purposes (including posting elsewhere or other secondary use) whether partially or in its entirety.
・Support is only available in English. Please note that our answers may be machine-translated.
・To make sure responses are not sent to your spam box, please enable receipt of emails with "gamecity.ne.jp" and "koeitecmo.co.jp" domains in your settings.
・Please note that phone support is not available.
※Fields marked with a red * are required.
Please note the following
・Before contacting us, please refer to FAQ.
・Depending on the nature of your inquiry, the latest status may be posted in-game or on the official SNS.
Please check there first and contact us if you cannot find a solution to your inquiry.
・Responses to queries or comments will be made by email. Please make sure your email address is input correctly otherwise we will be unable to contact you.
・Queries and comments sent to us will be used exclusively for support information, and will not be used for any other purpose.
・Personal information will be handled in compliance with our Privacy Policy.
・For information that remains after deleting an account for the Android version, please refer here.
・Please note that responses to opinions, requests, and queries may take time, or we may be unable to respond in some cases.
・We do not respond to questions related to game strategies, hints or tips.
・Answers provided are meant to respond to the customer's individual inquiry.
・Please refrain from using these answers for other purposes (including posting elsewhere or other secondary use) whether partially or in its entirety.
・Support is only available in English. Please note that our answers may be machine-translated.
・To make sure responses are not sent to your spam box, please enable receipt of emails with "gamecity.ne.jp" and "koeitecmo.co.jp" domains in your settings.
・Please note that phone support is not available.
※Fields marked with a red * are required.
ご注意
・お問い合わせの内容によっては、最新の状況をゲーム内お知らせや公式SNSにてご案内している場合があります。
まずはそちらをご確認の上、解決できない場合にお問い合わせいただくようお願いいたします。
・お問い合わせには、Eメールにてご連絡いたします。
メールアドレスに誤りがあると連絡メールをお届けできませんのでご注意ください。
・ご送信いただく項目は、サポート情報のご提供にのみ使用し、他の目的には使用いたしません。
・個人情報の取り扱いにつきましては、当社のプライバシーポリシー に準拠します。
・Android版のユーザーアカウント削除について、削除できないデータはこちらをご確認ください。
・ご意見、ご要望も含め、お問合せ内容によっては、ご返答までにお時間をいただいたり、
ご返答できかねる場合がございますので、ご了承ください。
・ゲームの攻略法や攻略につながる仕様のご質問にはご返答いたしかねます。
・当社からの回答は、お客様個人宛にお答えすることを目的としています。
その内容の一部、または全部を他の目的で使用(転用、二次利用を含む)されることはご遠慮ください。
・サポートは日本語のみの対応となります。
・ご連絡先のメールアドレスが携帯メールアドレスの場合は着信拒否設定、受信文字数にご注意ください。
迷惑メール対策を行う場合は、指定受信設定にて“gamecity.ne.jp”および、“koeitecmo.co.jp”ドメインを
受信可能としてください。
・お電話によるお問い合わせ窓口はございません。ご了承ください。
※赤い*がついているのは入力必須項目です。
ご注意
・お問い合わせの内容によっては、最新の状況をゲーム内お知らせや公式SNSにてご案内している場合があります。
まずはそちらをご確認の上、解決できない場合にお問い合わせいただくようお願いいたします。
・お問い合わせには、Eメールにてご連絡いたします。
メールアドレスに誤りがあると連絡メールをお届けできませんのでご注意ください。
・ご送信いただく項目は、サポート情報のご提供にのみ使用し、他の目的には使用いたしません。
・個人情報の取り扱いにつきましては、当社のプライバシーポリシー に準拠します。
・ご意見、ご要望も含め、お問合せ内容によっては、ご返答までにお時間をいただいたり、
ご返答できかねる場合がございますので、ご了承ください。
・ゲームの攻略法や攻略につながる仕様のご質問にはご返答いたしかねます。
・当社からの回答は、お客様個人宛にお答えすることを目的としています。
その内容の一部、または全部を他の目的で使用(転用、二次利用を含む)されることはご遠慮ください。
・サポートは日本語のみの対応となります。
・ご連絡先のメールアドレスが携帯メールアドレスの場合は着信拒否設定、受信文字数にご注意ください。
迷惑メール対策を行う場合は、指定受信設定にて“gamecity.ne.jp”および、“koeitecmo.co.jp”ドメインを
受信可能としてください。
ご注意
・お問い合わせの前に、よくあるご質問をご確認ください。
・お問い合わせの内容によっては、最新の状況をゲーム内お知らせや公式SNSにてご案内している場合があります。
まずはそちらをご確認の上、解決できない場合にお問い合わせいただくようお願いいたします。
・お問い合わせには、Eメールにてご連絡いたします。
メールアドレスに誤りがあると連絡メールをお届けできませんのでご注意ください。
・ご送信いただく項目は、サポート情報のご提供にのみ使用し、他の目的には使用いたしません。
・個人情報の取り扱いにつきましては、当社のプライバシーポリシー に準拠します。
・Android版のユーザーアカウント削除について、削除できないデータはこちらをご確認ください。
・ご意見、ご要望も含め、お問合せ内容によっては、ご返答までにお時間をいただいたり、
ご返答できかねる場合がございますので、ご了承ください。
・ゲームの攻略法や攻略につながる仕様のご質問にはご返答いたしかねます。
・当社からの回答は、お客様個人宛にお答えすることを目的としています。
その内容の一部、または全部を他の目的で使用(転用、二次利用を含む)されることはご遠慮ください。
・サポートは日本語のみの対応となります。
・ご連絡先のメールアドレスが携帯メールアドレスの場合は着信拒否設定、受信文字数にご注意ください。
迷惑メール対策を行う場合は、指定受信設定にて“gamecity.ne.jp”および、“koeitecmo.co.jp”ドメインを
受信可能としてください。
・お電話によるお問い合わせ窓口はございません。ご了承ください。
※赤い*がついているのは入力必須項目です。
■お申し込みの前に
・個人情報の取り扱いにつきましては、当社のプライバシーポリシー に準拠します。
・ご送信いただいた内容は、お客様情報の確認や払戻し対応、お客様へのご連絡にのみ使用します。その他の目的には使用いたしません。
・当社からのご案内は、お客様個人宛にお答えすることを目的としています。
その内容の一部、または全部を他の目的で使用(転用、二次利用を含む)されることはご遠慮ください。
また、ご案内は日本語のみの対応となります。
・払戻し先として指定できる金融機関は、日本国内の金融機関のみとなります。
・お電話によるお申し込みの受け付けは行っておりません。またお電話によるお問い合わせ窓口はございません。ご了承ください。
■お申し込み後の流れについて
①お申し込み後、Eメールアドレスへ受付完了のメールが自動的に送信されます。受付完了メールが届いているか必ずご確認ください。
しばらく待ってもメールが届かない場合は、「メールアドレスが正しいかどうか」「“gamecity.ne.jp”ドメインを受信できる設定になっているか」をご確認の上、改めてお申し込みください。
②払戻しの対象となるお客様には、払戻し先の情報をご入力いただく専用フォームのURLをEメールでお送りします。
お申し込み状況によりましては、ご案内までにお時間をいただく場合がございます。あらかじめご了承下さい。
③専用フォームから払戻し先をご指定後、口座への入金が完了いたしましたらEメールでご案内差し上げます。
なお、お手続きから入金完了まで2~3週間程度かかります。
※お申し込み状況によりましては、さらにお時間をいただく場合もございます。重ねてご了承ください。
※赤い*がついている項目は入力必須です。
■情報を送信する前に
・個人情報の取り扱いにつきましては、当社のプライバシーポリシー に準拠します。
・ご送信いただいた内容は、お客様情報の確認や払戻し対応、お客様へのご連絡にのみ使用します。その他の目的には使用いたしません。
・当社からのご案内は、お客様個人宛にお答えすることを目的としています。
その内容の一部、または全部を他の目的で使用(転用、二次利用を含む)されることはご遠慮ください。
また、ご案内は日本語のみの対応となります。
・払戻し先として指定できる金融機関は、日本国内の金融機関のみとなります。
・お電話による払戻し先口座の指定は承っておりません。またお電話によるお問い合わせ窓口はございません。ご了承ください。
・複数の払戻しコードで払戻しを申請された方は、払戻しコードごとに払戻し先口座情報をお送りください。
■情報送信後の流れについて
①口座情報を送信いただきますと、Eメールアドレスへ受付完了のメールが自動的に送信されます。受付完了メールが届いているか必ずご確認ください。
しばらく待ってもメールが届かない場合は、「メールアドレスが正しいかどうか」「“gamecity.ne.jp”ドメインを受信できる設定になっているか」をご確認の上、改めてお申し込みください。
②払戻しが完了した場合は、Eメールでご連絡いたします。
なお、お手続きから入金完了まで2~3週間程度かかります。
※お申し込み状況によりましてはさらにお時間をいただく場合もございます。重ねてご了承ください。
また、お送りいただいた口座情報に不備がある場合は、Eメールでご連絡いたします。
※赤い*がついている項目は入力必須です。
Please note the following
・Before contacting us, please refer to FAQ.
Please check there first and contact us if you cannot find a solution to your inquiry.
・Responses to queries or comments will be made by email. Please make sure your email address is input correctly otherwise we will be unable to contact you.
・Queries and comments sent to us will be used exclusively for support information, and will not be used for any other purpose.
・Personal information will be handled in compliance with our Privacy Policy.
・Please note that responses to opinions, requests, and queries may take time, or we may be unable to respond in some cases.
・We do not respond to questions related to game strategies, hints or tips.
・Answers provided are meant to respond to the customer's individual inquiry.
Please refrain from using these answers for other purposes (including posting elsewhere or other secondary use) whether partially or in its entirety.
・Please note that our answers may be machine-translated.
・To make sure responses are not sent to your spam box, please enable receipt of emails with "gamecity.ne.jp" and "koeitecmo.co.jp" domains in your settings.
・Please note that phone support is not available.
※Fields marked with a red * are required.
■申請前須知
・所有個人資訊的處理將依據敝社個人資料保護方針進行。
・您所提交的資料將僅用於確認客戶資訊、退款處理及與客戶聯絡,不會使用在其他目的上。
・退款僅適用於截至 2025 年 3 月 28 日星期五 11:00 (UTC+8) 尚未使用的「付費星導石」。
退款不適用於免費星導石。
・可指定匯款帳戶的銀行帳戶僅限於台灣的銀行帳戶。
・我們將支付匯款所需的費用。
根據不同的銀行,收款時可能需要支付手續費,該手續費將由客戶負擔,敬請見諒。
・不接受經由電話的退款申請,同時並沒有設置電話諮詢窗口,敬請見諒。
・敝社的回答內容僅提供給客戶個人。
請勿將回答內容局部或全文使用在其他目的(包含轉載、再利用)上。
■申請後的流程
1. 申請後,系統會自動發送確認申請的信件至您的電子郵件地址。請務必確認是否已收到確認申請的信件。
如果在等待一段時間後仍未收到信件,請檢查「電子郵件地址是否正確」及「是否已將“gamecity.ne.jp”網域設定為安全名單」,然後重新申請。
2. 符合退款條件的客戶將通過信件收到一個專用表單的URL,以便填寫退款資料。
根據申請情況,可能需要一些時間才能進行相關對應,敬請見諒。
3. 當您在專用表單中指定匯款帳戶後,在完成匯款時,我們將通過電子郵件進行通知。
請注意,轉帳完成可能需要一些時間,這取決於各銀行的情況。 請注意,轉帳完成可能需要一些時間。
・刪除或重新安裝遊戲,將可能導致退款無法順利進行。在退款處理完成前,請勿刪除或重新遊戲。
※帶有紅色*符號的為必填項目。
■請在提交資訊前確認
・所有個人資訊的處理將依據敝社個人資料保護方針 進行。
・您所提交的資料將僅用於確認客戶資訊、退款處理及與客戶聯絡,不會使用在其他目的上。
・敝社的回答內容僅提供給客戶個人。
請勿將回答內容局部或全文使用在其他目的(包含轉載、再利用)上。
・可指定匯款帳戶的銀行帳戶僅限於台灣的銀行帳戶。
・我們將支付匯款所需的費用。
根據不同的銀行,收款時可能需要支付手續費,該手續費將由客戶負擔,敬請見諒。
・不接受經由電話的退款申請,同時並沒有設置電話諮詢窗口,敬請見諒。
・如果您使用多個退款號碼申請退款,請發送每個退款號碼的退款帳戶詳細資訊。
■提交後的流程
1. 提交申請後,系統會自動發送確認申請的信件至您的電子郵件地址。請務必確認是否已收到確認申請的信件。
如果在等待一段時間後仍未收到信件,請檢查「電子郵件地址是否正確」及「是否已將“gamecity.ne.jp”網域設定為安全名單」,然後重新申請。
2. 匯款到達您指定的銀行帳戶後,您會收到信件通知。
請注意,根據不同銀行的情況,匯款到達您的銀行帳戶可能需要一些時間。
如果您發送給我們的帳戶資訊不完整,我們將通過信件與您聯繫。
・刪除或重新安裝遊戲,將可能導致退款無法順利進行。在退款處理完成前,請勿刪除或重新遊戲。
※帶有紅色*符號的為必填項目。
■정보를 송신하기 전에
・개인정보의 취급에 대해서는 당사의개인정보 보호정책 에 준거합니다.
・송신하신 내용은 고객 정보의 확인이나 환불 대응, 고객에게 연락하는 용도로만 사용합니다. 그 외의 목적으로는 사용하지 않습니다.
・당사의 안내문은 고객 개인에게 답변을 드리는 것을 목적으로 하고 있습니다.
그 내용의 일부 또는 전부를 다른 목적으로 사용하는(전유, 2차 이용 포함) 것은 삼가 주십시오.
・환불처로 지정할 수 있는 은행계좌는 한국 내 계좌 만 가능합니다.
또한 일부 은행에서는 해외에서 송금을 받을 수 없는 경우가 있습니다.
본 양식으로 환불신청을 하기 전에 해외에서 송금을 받을 수 있는지 은행에 확인하시고, 확실하게 받을 수 있는 은행계좌를 지정해 주십시오.
・송금에 필요한 수수료는 당사가 부담합니다.
또한 은행에 따라 수취 시 수수료가 발생할 수 있습니다. 수취 시 수수료는 고객 부담이므로 미리 양해 바랍니다.
・전화로 환불 계좌를 지정하는 것은 불가능합니다. 또한 전화로 문의할 수 있는 창구는 없습니다. 양해 바랍니다.
・여러 환불 코드로 환불을 신청하신 분은 환불 코드별로 환불 계좌 정보를 보내 주십시오.
■정보 송신 후의 흐름에 대해
1. 계좌 정보를 송신하시면, E메일 주소로 접수 완료 메일이 자동 송신됩니다. 접수 완료 메일이 송신되었는지 반드시 확인해 주십시오.
잠시 기다려도 메일이 송신되지 않을 경우, 'E메일 주소가 올바른지', '“gamecity.ne.jp” 도메인을 수신할 수 있는 설정이 되어 있는지'를 확인한 후 다시 신청해 주십시오.
2. 지정하신 계좌로 입금이 완료되면 E메일로 연락드립니다.
또한 각 은행의 상황에 따라 입금부터 입금까지 시간이 걸릴 수 있습니다. 미리 양해 바랍니다.
또한 보내주신 계좌 정보에 미비가 있을 경우 이메일로 연락드립니다.
게임을 삭제하거나 재설치하면 환불 처리가 되지 않을 수 있습니다. 환불 처리가 완료될 때까지는 게임을 삭제하거나 재설치하지 않도록 주의하시기 바랍니다.
※빨간색*표시가 있는 항목은 필수 입력입니다.
※환불처 정보는 모두 영문 표기로 기입해 주십시오.