Submit a request

Please note the following

・Depending on the nature of your inquiry, the latest status may be posted in-game or on the official SNS.
 Please check there first and contact us if you cannot find a solution to your inquiry.

・Responses to queries or comments will be made by email. Please make sure your email address is input correctly otherwise we will be unable to contact you.

・Queries and comments sent to us will be used exclusively for support information, and will not be used for any other purpose.

・Personal information will be handled in compliance with our Privacy Policy.

・Please note that responses to opinions, requests, and queries may take time, or we may be unable to respond in some cases.

・We do not respond to questions related to game strategies, hints or tips.

・Answers provided are meant to respond to the customer's individual inquiry.

・Please refrain from using these answers for other purposes (including posting elsewhere or other secondary use) whether partially or in its entirety.

・Support is only available in English.

・To make sure responses are not sent to your spam box, please enable receipt of emails with "gamecity.ne.jp" and "koeitecmo.co.jp" domains in your settings.

・Please note that phone support is not available.

※Fields marked with a red * are required.

ご注意

お問い合わせの前に、よくあるご質問をご確認ください。

・お問い合わせの内容によっては、最新の状況をゲーム内お知らせや公式SNSにてご案内している場合があります。
 まずはそちらをご確認の上、解決できない場合にお問い合わせいただくようお願いいたします。

・お問い合わせには、Eメールにてご連絡いたします。
 メールアドレスに誤りがあると連絡メールをお届けできませんのでご注意ください。

・ご送信いただく項目は、サポート情報のご提供にのみ使用し、他の目的には使用いたしません。

・個人情報の取り扱いにつきましては、当社のプライバシーポリシー に準拠します。

・Android版のユーザーアカウント削除について、削除できないデータはこちらをご確認ください。

・ご意見、ご要望も含め、お問合せ内容によっては、ご返答までにお時間をいただいたり、
 ご返答できかねる場合がございますので、ご了承ください。

・ゲームの攻略法や攻略につながる仕様のご質問にはご返答いたしかねます。

・当社からの回答は、お客様個人宛にお答えすることを目的としています。
 その内容の一部、または全部を他の目的で使用(転用、二次利用を含む)されることはご遠慮ください。

・サポートは日本語のみの対応となります。

・ご連絡先のメールアドレスが携帯メールアドレスの場合は着信拒否設定、受信文字数にご注意ください。
 迷惑メール対策を行う場合は、指定受信設定にて“gamecity.ne.jp”および、“koeitecmo.co.jp”ドメインを
 受信可能としてください。

・お電話によるお問い合わせ窓口はございません。ご了承ください。

※赤い*がついているのは入力必須項目です。

注意事項

・建議您可以先確認關於遊戲的常見問題是否能解決問題。

・請您諮詢前先確認遊戲內或官方社群帳號的最新公告能否協助您解決問題。

・客服諮詢使用電子郵件聯絡。若郵件地址有誤,聯絡信件將無法送達信箱,敬請留意。

・您所發送的項目將僅用於提供支援資訊,不會使用在其他目的上。

・所有個人資訊的處理將依據敝社隱私權政策進行。

・有關刪除Android版的帳號後仍會留下的資料請參考這裡的說明。

・根據您填寫的意見、需求與諮詢內容不同,可能無法給予您即時、滿意的回覆,敬請見諒。

・本支援服務不會回覆遊戲的攻略方法與牽涉攻略機制的問題。

・敝社的回答內容僅提供給客戶個人。

・請勿將回答內容局部或全文使用在其他目的(包含轉載、再利用)上。

・本服務僅支援繁體中文。同時,我們的回覆有可能使用機械翻譯,敬請包涵。

・若您有開啟垃圾郵件功能,請在篩選清單中將「gamecity.ne.jp」與「koeitecmo.co.jp」網域設定為安全名單。

・本服務並未設置電話諮詢窗口,敬請見諒。

※帶有紅色*符號的為必填項目。

ご注意

・お問い合わせの内容によっては、最新の状況をゲーム内お知らせや公式SNSにてご案内している場合があります。
 まずはそちらをご確認の上、解決できない場合にお問い合わせいただくようお願いいたします。

・お問い合わせには、Eメールにてご連絡いたします。
 メールアドレスに誤りがあると連絡メールをお届けできませんのでご注意ください。

・ご送信いただく項目は、サポート情報のご提供にのみ使用し、他の目的には使用いたしません。

・個人情報の取り扱いにつきましては、当社のプライバシーポリシー に準拠します。

・ご意見、ご要望も含め、お問合せ内容によっては、ご返答までにお時間をいただいたり、
 ご返答できかねる場合がございますので、ご了承ください。

・ゲームの攻略法や攻略につながる仕様のご質問にはご返答いたしかねます。

・当社からの回答は、お客様個人宛にお答えすることを目的としています。
 その内容の一部、または全部を他の目的で使用(転用、二次利用を含む)されることはご遠慮ください。

・サポートは日本語のみの対応となります。

・ご連絡先のメールアドレスが携帯メールアドレスの場合は着信拒否設定、受信文字数にご注意ください。
 迷惑メール対策を行う場合は、指定受信設定にて“gamecity.ne.jp”および、“koeitecmo.co.jp”ドメインを
 受信可能としてください。

・お電話によるお問い合わせ窓口はございません。ご了承ください。

ご注意

お問い合わせの前に、よくあるご質問をご確認ください。

・お問い合わせの内容によっては、最新の状況をゲーム内お知らせや公式SNSにてご案内している場合があります。
 まずはそちらをご確認の上、解決できない場合にお問い合わせいただくようお願いいたします。

・インターネット通信環境が不安定の場合、ゲーム内の情報が最新でなくなるなどの状況が出る場合があります。
 画面右下の地図を長押しする、またはアプリの再起動で解消できる可能性がありますので、お問い合わせの前にお試しください。

・お問い合わせには、Eメールにてご連絡いたします。
 メールアドレスに誤りがあると連絡メールをお届けできませんのでご注意ください。

・ご送信いただく項目は、サポート情報のご提供にのみ使用し、他の目的には使用いたしません。

・個人情報の取り扱いにつきましては、当社のプライバシーポリシー に準拠します。

・Android版のユーザーアカウント削除について、削除できないデータはこちらをご確認ください。

・ご意見、ご要望も含め、お問合せ内容によっては、ご返答までにお時間をいただいたり、
 ご返答できかねる場合がございますので、ご了承ください。

・ゲームの攻略法や攻略につながる仕様のご質問にはご返答いたしかねます。

・当社からの回答は、お客様個人宛にお答えすることを目的としています。
 その内容の一部、または全部を他の目的で使用(転用、二次利用を含む)されることはご遠慮ください。

・サポートは日本語のみの対応となります。

・ご連絡先のメールアドレスが携帯メールアドレスの場合は着信拒否設定、受信文字数にご注意ください。
 迷惑メール対策を行う場合は、指定受信設定にて“gamecity.ne.jp”および、“koeitecmo.co.jp”ドメインを
 受信可能としてください。

・お電話によるお問い合わせ窓口はございません。ご了承ください。

※赤い*がついているのは入力必須項目です。

Please note the following

・Responses to queries or comments will be made by email. Please make sure your email address is input correctly otherwise we will be unable to contact you.

・Queries and comments sent to us will be used exclusively for support information, and will not be used for any other purpose.

・Personal information will be handled in compliance with our Privacy Policy.

・Please note that responses to opinions, requests, and queries may take time, or we may be unable to respond in some cases.

・We do not respond to questions related to game strategies, hints or tips.

・Answers provided are meant to respond to the customer's individual inquiry.

・Please refrain from using these answers for other purposes (including posting elsewhere or other secondary use) whether partially or in its entirety.

・Support is only available in English.

・To make sure responses are not sent to your spam box, please enable receipt of emails with "gamecity.ne.jp" and "koeitecmo.co.jp" domains in your settings.

・Please note that phone support is not available.

Please note the following

・Responses to queries or comments will be made by email. Please make sure your email address is input correctly otherwise we will be unable to contact you.

・Queries and comments sent to us will be used exclusively for support information, and will not be used for any other purpose.

・Personal information will be handled in compliance with our Privacy Policy.

・Please note that responses to opinions, requests, and queries may take time, or we may be unable to respond in some cases.

・We do not respond to questions related to game strategies, hints or tips.

・Answers provided are meant to respond to the customer's individual inquiry.

・Please refrain from using these answers for other purposes (including posting elsewhere or other secondary use) whether partially or in its entirety.

・Support is only available in English.

・To make sure responses are not sent to your spam box, please enable receipt of emails with "gamecity.ne.jp" and "koeitecmo.co.jp" domains in your settings.

・Please note that phone support is not available.

ご注意

お問い合わせの前に、よくあるご質問をご確認ください。

・お問い合わせの内容によっては、最新の状況をゲーム内お知らせや公式SNSにてご案内している場合があります。
 まずはそちらをご確認の上、解決できない場合にお問い合わせいただくようお願いいたします。

・お問い合わせには、Eメールにてご連絡いたします。
 メールアドレスに誤りがあると連絡メールをお届けできませんのでご注意ください。

・お問い合わせ内容の迅速な調査・確認のため、アプリ内からお問い合わせをいただきます場合、
 お客様の端末から通信時に測位する情報 (GPS情報)を取得させていただく場合があります。

・ご送信いただく項目は、サポート情報のご提供にのみ使用し、他の目的には使用いたしません。

・個人情報の取り扱いにつきましては、当社のプライバシーポリシー に準拠します。

・Android版のユーザーアカウント削除について、削除できないデータはこちらをご確認ください。

・ご意見、ご要望も含め、お問合せ内容によっては、ご返答までにお時間をいただいたり、
 ご返答できかねる場合がございますので、ご了承ください。

・ゲームの攻略法や攻略につながる仕様のご質問にはご返答いたしかねます。

・当社からの回答は、お客様個人宛にお答えすることを目的としています。
 その内容の一部、または全部を他の目的で使用(転用、二次利用を含む)されることはご遠慮ください。

・サポートは日本語のみの対応となります。

・ご連絡先のメールアドレスが携帯メールアドレスの場合は着信拒否設定、受信文字数にご注意ください。
 迷惑メール対策を行う場合は、指定受信設定にて“gamecity.ne.jp”および、“koeitecmo.co.jp”ドメインを
 受信可能としてください。

・お電話によるお問い合わせ窓口はございません。ご了承ください。

Please note the following

Before contacting us, please refer to FAQ.

・Depending on the nature of your inquiry, the latest status may be posted in-game or on the official SNS.
 Please check there first and contact us if you cannot find a solution to your inquiry.

・Responses to queries or comments will be made by email. Please make sure your email address is input correctly otherwise we will be unable to contact you.

・Queries and comments sent to us will be used exclusively for support information, and will not be used for any other purpose.

・Personal information will be handled in compliance with our Privacy Policy.

・Your personal information may be provided to Akatsuki Games Inc. for investigation purposes.

・For information that remains after deleting an account for the Android version, please refer here.

・Please note that responses to opinions, requests, and queries may take time, or we may be unable to respond in some cases.

・We do not respond to questions related to game strategies, hints or tips.

・Answers provided are meant to respond to the customer's individual inquiry.

・Please refrain from using these answers for other purposes (including posting elsewhere or other secondary use) whether partially or in its entirety.

・Support is only available in English. Please note that our answers may be machine-translated.

・To make sure responses are not sent to your spam box, please enable receipt of emails with "gamecity.ne.jp" and "koeitecmo.co.jp" domains in your settings.

・Please note that phone support is not available.

※Fields marked with a red * are required.

Please note the following

Before contacting us, please refer to FAQ.

・Depending on the nature of your inquiry, the latest status may be posted in-game or on the official SNS.
 Please check there first and contact us if you cannot find a solution to your inquiry.

・Responses to queries or comments will be made by email. Please make sure your email address is input correctly otherwise we will be unable to contact you.

・Queries and comments sent to us will be used exclusively for support information, and will not be used for any other purpose.

・Personal information will be handled in compliance with our Privacy Policy.

・Your personal information may be provided to Akatsuki Games Inc. for investigation purposes.

・For information that remains after deleting an account for the Android version, please refer here.

・Please note that responses to opinions, requests, and queries may take time, or we may be unable to respond in some cases.

・We do not respond to questions related to game strategies, hints or tips.

・Answers provided are meant to respond to the customer's individual inquiry.

・Please refrain from using these answers for other purposes (including posting elsewhere or other secondary use) whether partially or in its entirety.

・Support is only available in English. Please note that our answers may be machine-translated.

・To make sure responses are not sent to your spam box, please enable receipt of emails with "gamecity.ne.jp" and "koeitecmo.co.jp" domains in your settings.

・Please note that phone support is not available.

※Fields marked with a red * are required.

ご注意

・お問い合わせの内容によっては、最新の状況をゲーム内お知らせや公式SNSにてご案内している場合があります。
 まずはそちらをご確認の上、解決できない場合にお問い合わせいただくようお願いいたします。

・お問い合わせには、Eメールにてご連絡いたします。
 メールアドレスに誤りがあると連絡メールをお届けできませんのでご注意ください。

・ご送信いただく項目は、サポート情報のご提供にのみ使用し、他の目的には使用いたしません。

・個人情報の取り扱いにつきましては、当社のプライバシーポリシー に準拠します。

・Android版のユーザーアカウント削除について、削除できないデータはこちらをご確認ください。

・ご意見、ご要望も含め、お問合せ内容によっては、ご返答までにお時間をいただいたり、
 ご返答できかねる場合がございますので、ご了承ください。

・ゲームの攻略法や攻略につながる仕様のご質問にはご返答いたしかねます。

・当社からの回答は、お客様個人宛にお答えすることを目的としています。
 その内容の一部、または全部を他の目的で使用(転用、二次利用を含む)されることはご遠慮ください。

・サポートは日本語のみの対応となります。

・ご連絡先のメールアドレスが携帯メールアドレスの場合は着信拒否設定、受信文字数にご注意ください。
 迷惑メール対策を行う場合は、指定受信設定にて“gamecity.ne.jp”および、“koeitecmo.co.jp”ドメインを
 受信可能としてください。

・お電話によるお問い合わせ窓口はございません。ご了承ください。

※赤い*がついているのは入力必須項目です。

ご注意

・お問い合わせの前に、よくあるご質問をご確認ください。

・お問い合わせの内容によっては、最新の状況をゲーム内お知らせや公式SNSにてご案内している場合があります。
 まずはそちらをご確認の上、解決できない場合にお問い合わせいただくようお願いいたします。

・お問い合わせには、Eメールにてご連絡いたします。
 メールアドレスに誤りがあると連絡メールをお届けできませんのでご注意ください。

・ご送信いただく項目は、サポート情報のご提供にのみ使用し、他の目的には使用いたしません。

・個人情報の取り扱いにつきましては、当社のプライバシーポリシー に準拠します。

・Android版のユーザーアカウント削除について、削除できないデータはこちらをご確認ください。

・ご意見、ご要望も含め、お問合せ内容によっては、ご返答までにお時間をいただいたり、
 ご返答できかねる場合がございますので、ご了承ください。

・ゲームの攻略法や攻略につながる仕様のご質問にはご返答いたしかねます。

・当社からの回答は、お客様個人宛にお答えすることを目的としています。
 その内容の一部、または全部を他の目的で使用(転用、二次利用を含む)されることはご遠慮ください。

・サポートは日本語のみの対応となります。

・ご連絡先のメールアドレスが携帯メールアドレスの場合は着信拒否設定、受信文字数にご注意ください。
 迷惑メール対策を行う場合は、指定受信設定にて“gamecity.ne.jp”および、“koeitecmo.co.jp”ドメインを
 受信可能としてください。

・お電話によるお問い合わせ窓口はございません。ご了承ください。

ご注意

お問い合わせの前に、よくあるご質問をご確認ください。

・お問い合わせの内容によっては、最新の状況をゲーム内お知らせや公式SNSにてご案内している場合があります。
 まずはそちらをご確認の上、解決できない場合にお問い合わせいただくようお願いいたします。

・お問い合わせには、Eメールにてご連絡いたします。
 メールアドレスに誤りがあると連絡メールをお届けできませんのでご注意ください。

・ご送信いただく項目は、サポート情報のご提供にのみ使用し、他の目的には使用いたしません。

・個人情報の取り扱いにつきましては、当社のプライバシーポリシー に準拠します。

・Android版のユーザーアカウント削除について、削除できないデータはこちらをご確認ください。

・ご意見、ご要望も含め、お問合せ内容によっては、ご返答までにお時間をいただいたり、
 ご返答できかねる場合がございますので、ご了承ください。

・ゲームの攻略法や攻略につながる仕様のご質問にはご返答いたしかねます。

・当社からの回答は、お客様個人宛にお答えすることを目的としています。
 その内容の一部、または全部を他の目的で使用(転用、二次利用を含む)されることはご遠慮ください。

・サポートは日本語のみの対応となります。

・ご連絡先のメールアドレスが携帯メールアドレスの場合は着信拒否設定、受信文字数にご注意ください。
 迷惑メール対策を行う場合は、指定受信設定にて“gamecity.ne.jp”および、“koeitecmo.co.jp”ドメインを
 受信可能としてください。

・お電話によるお問い合わせ窓口はございません。ご了承ください。

※赤い*がついているのは入力必須項目です。

■お申し込みの前に
・個人情報の取り扱いにつきましては、当社のプライバシーポリシー に準拠します。
・ご送信いただいた内容は、お客様情報の確認や払戻し対応、お客様へのご連絡にのみ使用します。その他の目的には使用いたしません。

・当社からのご案内は、お客様個人宛にお答えすることを目的としています。
 その内容の一部、または全部を他の目的で使用(転用、二次利用を含む)されることはご遠慮ください。
 また、ご案内は日本語のみの対応となります。

・払戻し先として指定できる金融機関は、日本国内の金融機関のみとなります。

・お電話によるお申し込みの受け付けは行っておりません。またお電話によるお問い合わせ窓口はございません。ご了承ください。


■お申し込み後の流れについて
①お申し込み後、Eメールアドレスへ受付完了のメールが自動的に送信されます。受付完了メールが届いているか必ずご確認ください。
 しばらく待ってもメールが届かない場合は、「メールアドレスが正しいかどうか」「“gamecity.ne.jp”ドメインを受信できる設定になっているか」をご確認の上、改めてお申し込みください。

②払戻しの対象となるお客様には、払戻し先の情報をご入力いただく専用フォームのURLをEメールでお送りします。
 お申し込み状況によりましては、ご案内までにお時間をいただく場合がございます。あらかじめご了承下さい。

③専用フォームから払戻し先をご指定後、口座への入金が完了いたしましたらEメールでご案内差し上げます。
 なお、入金完了まで1~2か月程度かかる場合があります。重ねてご了承ください。

※赤い*がついている項目は入力必須です。

■情報を送信する前に
・個人情報の取り扱いにつきましては、当社のプライバシーポリシー に準拠します。
・ご送信いただいた内容は、お客様情報の確認や払戻し対応、お客様へのご連絡にのみ使用します。その他の目的には使用いたしません。

・当社からのご案内は、お客様個人宛にお答えすることを目的としています。
 その内容の一部、または全部を他の目的で使用(転用、二次利用を含む)されることはご遠慮ください。
 また、ご案内は日本語のみの対応となります。

・払戻し先として指定できる金融機関は、日本国内の金融機関のみとなります。

・お電話による払戻し先口座の指定は承っておりません。またお電話によるお問い合わせ窓口はございません。ご了承ください。

・複数の払戻しコードで払戻しを申請された方は、払戻しコードごとに払戻し先口座情報をお送りください。


■情報送信後の流れについて
①口座情報を送信いただきますと、Eメールアドレスへ受付完了のメールが自動的に送信されます。受付完了メールが届いているか必ずご確認ください。
 しばらく待ってもメールが届かない場合は、「メールアドレスが正しいかどうか」「“gamecity.ne.jp”ドメインを受信できる設定になっているか」をご確認の上、改めてお申し込みください。

②払戻しが完了した場合は、Eメールでご連絡いたします。
 お申し込み状況によりましては払戻しが完了しますまで1~2か月程度お時間をいただく場合がございます。あらかじめご了承下さい。

 また、お送りいただいた口座情報に不備がある場合は、Eメールでご連絡いたします。

※赤い*がついている項目は入力必須です。

Please note the following

Before contacting us, please refer to FAQ.
 Please check there first and contact us if you cannot find a solution to your inquiry.

・Responses to queries or comments will be made by email. Please make sure your email address is input correctly otherwise we will be unable to contact you.

・Queries and comments sent to us will be used exclusively for support information, and will not be used for any other purpose.

・Personal information will be handled in compliance with our Privacy Policy.

・Please note that responses to opinions, requests, and queries may take time, or we may be unable to respond in some cases.

・We do not respond to questions related to game strategies, hints or tips.

・Answers provided are meant to respond to the customer's individual inquiry.
 Please refrain from using these answers for other purposes (including posting elsewhere or other secondary use) whether partially or in its entirety.

・Support is only available in English. Please note that our answers may be machine-translated.

・To make sure responses are not sent to your spam box, please enable receipt of emails with "gamecity.ne.jp" and "koeitecmo.co.jp" domains in your settings.

・Please note that phone support is not available.

※Fields marked with a red * are required.

 
 
 
test

Please select the country or region you are currently in.

e.g. Game won't launch

e.g. November 1, 2023, around 12:00 p.m.

e.g. Occurs 2 out of 3 times

Please provide the full text of the error message or error number displayed. If no error message or error number is displayed, please enter “none”.

e.g. Home Wi-Fi, Pocket Wi-Fi, Public (Free) Wi-Fi, 5G, 4G, LTE, etc.

e.g. On the move, on the subway, etc.

Version information can be found on the title screen of the app.

Model Name of Device, e.g. iPhone 16 Pro Max, iPad Pro 13-in.(M4), Xperia, Galaxy. Apple TV 4K(3th generation), iPod touch(7th generation)

Please refer to [[u]][[a href="https://support.apple.com/en-us/106343/" target="_blank"]] here [[/a]][[/u]] to find out the model of your iPhone, iPad, or iPod touch. To find out the model of your Mac, please refer to [[u]][[a href="https://support.apple.com/en-us/102767/" target="_blank"]] here [[/a]][[/u]]. To find out the model of your Apple TV, please refer to [[u]][[a href="https://support.apple.com/en-us/101605/" target="_blank"]]here[[/a]][[/u]].

Please refer to [[u]][[a href="https://support.apple.com/en-us/109065" target="_blank"]]here[[/a]][[/u]] to find out the OS version of your iPhone, iPad, or iPod touch. To find out the OS version of your Mac, please refer to [[u]][[a href="https://support.apple.com/en-us/109033" target="_blank"]]here[[/a]][[/u]]. To check the OS version of your Apple TV, go to "Settings" > "General" > "Information" on the home screen of your Apple TV.

Please describe in as much detail as possible about the situation and how it occurred.

Add file or drop files here